Doping před porodem povolen!

Zbývá už jen pár týdnů a ať chcete či nikoliv, cílová rovinka je v bezprostředním dohledu. Nervozita pomalu stoupá. Váš trenér, rozuměj gynekolog, se nemůže dočkat, až předá štafetu organizátorům zápasu a vašim fanouškům, v podání rodiny, začíná stoupat adrenalin v krvi. A na rozdíl od ostatních sportů, zde je doping povolen,nebo dokonce vítán!

 

 

Pomoci k snadnějšímu vítězství Vám může:

1. lněné semínko – díky jeho pravidelné konzumaci se dítě obalí „slizem“ a lépe se mu pak klouže na svět! Krotitelé duchů můžou zůstat v klidu, tenhle sliz patří mezi ty prospěšné 🙂

 

2. odvar z maliníku – jeho popíjení se doporučuje až v závěru těhotenství, nejdříve od ukončeného 34.tt, změkčuje porodní cesty a stimuluje stahy děložního svalstva. Není však určen úplně všem, proto si dopředu nastudujte, zda je právě pro Vás tím pravým – nerada bych byla Vaší Maryšou.

 

3. masáž hráze – toto cvičení pomáhá hrázi učinit pružnější, je tedy větší pravděpodobnost, že se vyhnete nástřihu. Oblíbenou praktikou je, když ženu masíruje její partner. Kupodivu to oba většinou baví…ilustrační obrázek si udělejte samy 😀

 

4. cvičení s Aniballem/Epi-nem – posilování pánevního dna provádějte raději doma, tuhle „mašinku“ ve fitku opravdu nenajdete!

 

5. homeopatika – podle mě šarlatánství, ale kdo tomu věří, ať si klidně cucá 🙂


O tom jak si ulehčit přímo „zápas“ samotný si povíme zase někdy příště 🙂

P.S: Použité fotografie byly staženy z Pixabay bez nutnosti uvádění zdroje.